未分類 18 1 月 2021 的士牌高峰700幾跌到481,爽yy呀???? [ad_1] 的士牌高峰700幾跌到481,爽yy呀???? 再跌吓先,兩球半入就差吾多~如果牌價跌穿兩球D無良車主,車行,到時肯定跳樓,燒炭,果陣時真係開香檳慶祝???? 跌多d,跌到唔值錢d牌主將d牌交番哂俾政府,重新再洗牌發牌,兼且冇得炒賣就最好 [ad_2]