0°

GifRun幾秒鐘幫你將youtube影片轉做gif檔

YouTube里面有超多惡搞同FUNNY既影片,因為咁樣所以好多人都download苟黎整做 GIF 檔,SHARE俾朋友,但係呢個操作都OK難,除左要知點剪接,亦都要相關既軟件幫手先得,對一般USER黎講唔係易事。其實都唔洗煩既,現實有一種免費服務 GifRun ,可以好快咁由線上幫你將 YouTube 影片轉成 GIF 檔,仲可以指定開始位置,操作USERFRIENDLY,唔係幾識電腦既MJJ都輕鬆上手!

GifRun 線上 YouTube 影片轉 GIF 檔免費服務

GifRun 用法超簡單,點我入去玩啦,有兩個主要功能,左側 Search YouTube Videos 為搜尋影片(中文也支援),右側 Paste YouTube Video URL 則是貼上指定的 YouTube 影片網址:

輸入KEYWORD就會輸出搜索結果,同 YouTube一模一樣:

如果你有個條影片link更簡單,就係貼網址搵啦,讀取成功後就會自動跳轉到後製介面,主要就兩個設定功能,上方 Duration 為持續的時間,最長 10 秒,最短 0.1 秒,下方 Stat Time 則是開始的時間,下方也會播放影片預覽提供你參考。意味著,持續時間的計算方式就是從開始時間往後加,例如:假設你要製作 10 秒的 GIF 檔,選取開始時間點後 10 秒就會變成 GIF 檔:

設定完成後按右側的 Create GIF 就會開始擷取與製作:

接著右邊就會出現最終結果,同樣有預覽功能,沒問題就按下方的 Download 下載下來,且無浮水印:

10 秒看起來好像有點短,但其實絕大多數情況也算足夠,畢竟只是要擷取最精華的瞬間,GIF 也很少有人製作超過 10 秒。也希望未來能加入每張圖間隔時間的設定,製作彈性更大。

補充資料

GifRun 網址:https://gifrun.com/

「点点赞赏,手留余香」

    还没有人赞赏,快来当第一个赞赏的人吧!
0 条回复 A 作者 M 管理员
    所有的伟大,都源于一个勇敢的开始!
欢迎您,新朋友,感谢参与互动!欢迎您 {{author}},您在本站有{{commentsCount}}条评论