究竟邊個先係低能白痴?大罵鄭敬基論政低能白痴 吳耀漢要求他出事前收口

[ad_1]


究竟邊個先係低能白痴?大罵鄭敬基論政低能白痴 吳耀漢要求他出事前收口

鄭敬基雖然回流加拿大,但依然關心香港,經常在社交媒體轉發兩地消息,早前亦舉行過「榮光香港國際同行」網上音樂會,與羅冠聰、彭定康連線。
此舉引起資深老藝人吳耀漢(Richard Ng)不滿,鬧他這樣做「死硬」,他亦到鄭敬基臉書說:「Joe my friend, stop now before it’s too late, your political views are doomed, why do you bang your head against a brick wall? Don’t sacrifice yourself for an unworthy cause!」(在你出前事立即收口!你嘅政見冇運行,死硬!點解你仲要個頭死都對住幅石牆撞埋去?千祈唔好為一個咁唔值得嘅原因去發聲、去犧牲自己)
基於尊重對方發言權利,鄭敬基以英文回覆:「didn’t I tell to u to stop when u post numerous opposing views on my page and said angry words ever. I respect you as a person who contributed lots and right to speak freely. Tell me if u still want to keep a 2 way communication respectfully.」(當你喺我度講不同意見嘅時候,我有冇叫過你停?我尊重你曾作出眾多貢獻以及你的言論自由,但請告訴我你真的想保持一個雙方可以理性討論的空間嗎?)
吳耀漢再回覆大罵說:「stop before it’s too late, Joe, You are being silly and stupid!」(喺出事之前好收手喇,你做緊嘅嘢好低能白痴。)鄭敬基強調大家都有言論自由,若果對方唔鍾意,可以選擇unfollow,但就唔應該叫停人哋出聲嘅權利。
曾於TVB效力,擁有英國國籍的男藝人吳耀漢,早前呼籲香港人勿抗拒中國,雖然他於香港出生,他說覺得自己血統是中國人,他就是中國人。
?? 力撐TVB六大廣告商 ??
1. 御藥堂
2. 維特健靈 (何君堯受薪顧問)
3. 幸福醫藥
4. GSK 集團 (必理痛、舒適達、牙齦適、保麗淨、好立克

[ad_2]

「点点赞赏,手留余香」

    还没有人赞赏,快来当第一个赞赏的人吧!
0 条回复 A 作者 M 管理员
    所有的伟大,都源于一个勇敢的开始!
欢迎您,新朋友,感谢参与互动!欢迎您 {{author}},您在本站有{{commentsCount}}条评论