短短幾日,中共、港共開turbo 反擊折磨所有香港人:



短短幾日,中共、港共開turbo 反擊折磨所有香港人:

1/ 故意豁免檢測播毒
2/ 二人限聚令、全港踎街食飯
3/ 國安上門捉學生
4/ 大規模DQ
5/ 押後選舉一年

抗疫方面,香港人一向靠自救;今鋪真係要多L謝中共令香港民族更加習慣互助自救。

國安捉人方面,我地絕不能淡忘,不能退縮,不能噤聲;今日獨善其身,他朝孤立無援。無論係本土、國際聲援,我地都會盡力救人。

至於大規模DQ、押後選舉一年,正如梁晃維、何桂藍等人所講,破局已成;本來需要35個攬炒派耗時1-2年先可能迫狗跳牆,我地喺2個月之間超額完成。

作為國際本土雙線殘存組織,「攬炒團隊」唔會退縮,會繼續喺美、英、歐、日、IPAC(對華跨國議會聯盟)等行動,鋪陳反擊。我地樂於無聲地一劍封喉。

過去一年,好多香港人或多或少都覺得自己係「俾時代選中嘅一代」。

但其實唔係「時代選中我地」,而係在座所有人選中依個時代。係我地所有人以攬炒、革命、重光意志將一個本來已死嘅時代塑造成一個大時代。

革命過程固然痛苦,但將來昂然回首,依刻將會係香港民族嘅finest hours。

「点点赞赏,手留余香」

    还没有人赞赏,快来当第一个赞赏的人吧!
0 条回复 A 作者 M 管理员
    所有的伟大,都源于一个勇敢的开始!
欢迎您,新朋友,感谢参与互动!欢迎您 {{author}},您在本站有{{commentsCount}}条评论